Tuesday, December 31, 2013

2013 Summary

Як би там не було, я вдячна 2013 року. Бо це був рік, за який справді багато що змінилося. Змінилося не навколо, а в мені - в моїй голові, в моїх емоціях, в моїх поглядах і почуттях.
Цей рік дав мені конкретні цілі на майбутнє. Цей рік дав мені принаймні дві речі, які були мені необхідні.
По-перше - конкретні цілі на майбутнє.
По-друге, шалені емоції, від яких крутилась голова і бракувало повітря (як пишуть в книжках).
За це я безмежно вдячна. І можу з впевненістю сказати, що все було недарма.
І най-най-найосновніше, що я зрозуміла - якщо стоїть вибір між робити щось чи не робити щось - завжди робити, навіть якщо є сумніви, навіть якщо це безнадійно на перший погляд (!). Немає нічого більш сумного, ніж прокоучувати в голов і про слова, які не було сказано і дії, які так і не було зроблено... Ризик - це завжди ризик, але рано чи пізно він виправдається для тих, хто не боїться і робить все з відкритою (!) душею. Це прекрасне відчуття:)
п.с. Не буду нічого писати про очікування від наступного року. Не буду більше нічого очікувати і не буду нічого планувати... Все станеться само собою:)

No comments:

Post a Comment