Saturday, November 26, 2016

Avocado Salad And... Time To Fly To Celtic Sea

   Як же ж давно я не писала українською! Що в принципі і не дивно, бо якшо в мене і є якась читацька публіка, то чомусь мені здається - не україномовна. Про мене вдома всі давним-давно забули і я вже з цим навіть змирилася :)
   А на фоні цього всього, в житті сьільки всього відбувається! Якраз сьогодні та неділя, яку важко назвати лінивим вихідним, бо бо бооооо за кілька годин я сяду в літак і мене чекає реально довга дорога до Кельтьського моря :) Я запаслась професійним фотоапаратом і може наршті почну робити якісні (!) пости. Якщо вас коли-небудь цікавила Ірландія і все що з нею пов'язано - заходьте на мій блог, протягом наступних тижнів буде багаааааато всього цікваого. Хештег #ялюблюсвоюроботу :)
   Оскільки в мене ще є ціла година нічого-не-роблення, поділюсь з вами нереально простим і швидким салатом (тобто не самим салатом, який ми вчора з"їли успішно, а його рецептом).
   Не знаю чи я про це писала - але я вже рік (оооо сама не вірю) як вегетаріанка і дуже впевнено йду в напрямку веганства. Тут не про це, але про це теж буде - я все збираюсь написати розумну статтю на тему "фу-фу-фу не їжте м'яса", але я тільки почала читати літературу на цю тему і спочатку мушу добре її начитатись, щоб могти пояснити всьо дуже чьотка :)

   А тепер мій салат (який став жертвою тестування фотоапарату). І так, приготування займе нам хвилин 15, за умови що ви не будете фоткати кожен крок по сорок разів, інакше може затягнутись надовго.

   Нам потрібно:

  • 1) Грецькі горіхи (3-4 штуки, порізані і підсмажені на пательні, до реееечі - смажені грецькі горіхи це одне з найбільш приємних кулінарних відкриттів евер)
  • 2) Авокадо (1 штука, ясно що в ідеалі - м"яке і стигле, але на практиці знаєм ми, які деколи продукти в супермаркет привозять)
  • 3) Гранат (штуки пів) - я так і не нвчилась його чистити, тепер вся моя кухня виглядає як сцена з легкого фільму жахів
  • Паростки stir-fry (цікаво мені, чи в Україні це продається, я не бачила і якщо ні - то дуже шкода, бо це капєц як смаачно і тут воно буває кількох видів - по перше залежно від рослини, а по друге є такі дуже молоденькі - на смак як трава, і є такі вже трохи хммм... зрілі - це ті що на фото внизу і їх треба 3хв на пательні смажити мммм)
  • Свіжий шпинат (навіть ті хто його не любить мусять бути свідомі, що це як мінімум корисно)
  • Сіль, перець, оливкова або кокосова олія, всє дєла - кому шо смакує. 
В мене ще до цього були рисові вафлі і соус з такої інтересної штуки яка називається passion fruit, але я впевнена що грінки з нормального чорного хліба теж ідеально впишутться:)

Смачного! І їжте здорово :) Ми - це те що ми їмо, чи як там кажуть :)

p.s. скоро багато-багато Ірландії, заходьте частіше :) І підписуйтесь - я тільки недано зрозуміла суть тої функції . Буде мені дуже приємно :)
p.p.s. І якщо в вас є якась ідея, пр що мені написати - залиште комент внизу :)













1 comment:

  1. Має бути смачно)) в Україні паростки продають? але якість їх так собі, тому легше самом пророщувати. В ПОльші є установки для цього, зроблені до речі в Польщі)))

    ReplyDelete