Wednesday, August 14, 2013

Almost benedict Eggs:)

    Давненько я не куховарила, що в основному було пов'язано з а) безкінечними намаганнями сісти на дієту і їсти варену курку і б) з тим, що часу і настрою якось зовсім не вистачало.
   А сьогодні, прокинувшись, я знову згадала яке моє життя прекрасне. Мабуть, такі думки починають з'являтися в очікуванні змін, в очікуванні переїздів і зміни обстановки, але про це пізніше. А ще - в очікуванні осінніх канікул:) Неважливо, головне - настрій якраз такий, як треба!
   Так от, я спробувала приготувати щось на зразок рецепту, який має назву "яйця бенедикт", але моя версія була дещо видозмінена, перероблена і доповнена. Все ж, результат виявився досить непоганим, незважаючи на всю експериментальність :)
   Страва складається з: яєць власною персоною, голландського соусу (не знаю чому його так назвали), грінок і м'яса (в мене був вегетаріанський варіант).

   Для соусу нам потрібно:
80 г масла
1 жовток
1 ч.л. лимонного соку
Трохи соусу чілі або паприки
Масло розтоплюємо в посудині на вогні і залишаємо, щоб воно вистигло. Паралельно змішуємо жовток з лимонним соком і починаємо гріти над вогнем, при цьому на плиту бажано не ставити, бо яйце відразу почне жаритися. Тримаючи над вогнем, помішуємо, щоб жовток загуснув, але був в рідкій консистенції. Як тільки наша маса починає парувати - знімаємо її з вогню, виливаємо в розтоплене масло, додаємо паприку за смаком - і соус готовий.


 Для решти страви пригодиться:
2 яйця + білок з того яйця, що ми використали жовток для соусу
3 тоненькі шматочки хліба ( в оригінальному рецепті використовується булочка з білого хліба, але по-моєму чорний хліб до того всього смакує краще)
Половинка авокадо
2-3 шматки шинки (за бажанням)

    В тостері або на сухій пательні підсмажуємо хліб. Приготувати яйця можна різними способами - наприклад можна зробити яйця-пашот (але мені вони не вдаються, я багато разів пробувала, але кожного разу виходить якась кака-бека). Ну, не буду відхилятись від теми:) Я просто посмажила яйця, як смажать всі нормальні люди. 
    Викладаємо яйця на грінки, заливаємо підготовленим соусом, зверху викладаємо порізане авокадо і свіжі листки базиліку (або ж іншої трави - що кому подобається).
   Дуже смакує з чорною кавою, тому, думаю, це ідеальний варіант для сніданку, особливо коли є про запас 20хв для приготування.


No comments:

Post a Comment