Tuesday, July 30, 2013

The Hangover. Yaremche Version :)

     Шкода, що все хороше так швидко закінчується. Я не розумію, хто придумав таку дурну закономірність? Чому на роботі час тягнеться як вічність, а коли вибираєшся на який-небудь відпочинок, все проходить один коротенький момент? Ну це ж зовсім несправедливо зі сторони вищих сил:) 
    Отже, попереду ще два затяжних робочих місяці, і треба налаштуватись на правильну хвилю - на дуже серйозну робочу хвилю:) З однієї сторони, зовсім немає до цього натхнення, а з іншої - на горизонті видніються деякі зміни, тому терпіти будні стає з кожним днем якось легше.
    І, в кінці кінців, вперше за два останні роки я їздила в Карпати, юхуууу:) Зрештою, така дрібниця, просто два дні на природі без інтернету і телефону, без хлопців (не враховуючи прекрасних яремчанських легінів хаха: ). Ну от, два дні, за які вдалось просто розслабитись і ні про що не думати. Дуже хороша розрядка вийшла. Я раніше думала, що бабські вечори добре влаштовувати тільки в клубі якомусь, але дівішнік в Яремче - це куди цікавіше. До того ж - дуже навіть корисно:) Тепер я вмію розпалювати вогонь і смажити шашлики самотужки, адже раніше в моєму житті це нелегке завдання завжди виконували представники сильної статі. Як виявилось - не так це вже й важко, правда баклажани ми все-таки недосмажили:))
     А ще такі поїздки - прекрасна можливість їсти все, що влізе і не відчувати докорів совісті, бо це ж від-по-чи-нок! Печена картопля в 2:00 ночі - якраз те, що треба для щастя!
   Ну, і нарешті, нарешті я сповна відчула на собі, що ж таке насправді українські дороги і що таке пробиті колеса на цих дорогах (взагалі дорогами це не назвеш, хіба що з сильною натяжкою). Тепер я з глибоким розумінням і солідарністю буду ставитись до тих людей, які страшними матами в три поверхи будуть покривати поїздки по просторах нашої країни чудес, о так.
    п.с. я так подумала, нема причин нарікати на будні. Тільки завдяки будням ми маємо можливість відчути, що таке відпочинок. Бо, по суті, ми ж відпочиваємо від чогось, бо інакше це слово втрачає сенс. Неможливо відпочивати, якщо ти нічого не робиш. Тоді це вже не відпочинок, а просто нічого-не-роблення, а це зовсім нецікаво і не приносить стільки позитивних емоцій:)












No comments:

Post a Comment