Saturday, February 28, 2015

Some Like It Hot. Salad Story

   Я дуже люблю, коли хтось приїжджає до мене в гості. Це завжди позитивні емоції, а крім того - привід приготувати нормальну їжу. Так як для себе мені куховарити не особливо хочеться і всі мої кулінарні шедеври зводяться до елементарної пасти або вівсянки, то тепер приготування чогось оригінального - перетворюється для мене в справжнє свято.
 
   Думка про цей салат вже дуже-дуже давно не давала мені спокою, але так як основна його складова - куряча печінка, не так просто було знайти людину, готову це з'їсти. І тут хочу подякувати Христі (я думаю, ти це прочитаєш хехе рано чи пізно). Ну по перше за приємний домашній вечір вечір, і за все інше теж :)

   І так, для салату Вам пригодиться:
   - 400-450 г. курячої печінки (вона все тут вирішує)
   - мікс салатів (я його не особливо люблю, тому замінила салатом айсбергом, або як кажуть в простонародьї - льодяною капустою)
   - лимон і лайм (або щось одне)
   - 1 грушка середніх розмірів
   - 1 ст.л. меду
   - гірчиця (це вже моя пропозиція, в рецепті її немає, але я все-таки ЗА гірчицю)
   - сир фета
   - горішки (я використала кеш'ю, хоча в оригіналі це мав бути фундук, якого не було під рукою)
   - оливкова олія
   - приправи (базилік або інші італійські трави)

   Спосіб приготування дуже простий і краще дивитись його на відео (дуже апетитно знято).
Я робила все так як в цьому відео, от тільки на моменті де смажиться грушка в медовому соусі - після її приготування, до соусу я б додала гірчиці. Щоб соус був більш гострий і не такий приторно солодкий. Це вже хто що любить :)

Так це виглядало в реальності :) Всім смачного! І вдалих вихідних.

No comments:

Post a Comment