Saturday, May 9, 2015

To The North

    В кого які цінності ?Я  багато разів зустрічала людей, для яких головна ціль - гроші, кар'єра, дорога машина і велика квартира. Останніх кілька років навчили мене жити по-своєму. Для мене ніщо не зрівняється з новими містами і людьми, з якими кожен момент життя хочеться прожити ще раз, і ще раз. Я не хочу присвячувати безцінні моменти життя кредитам, банківським рахункам і доларам, старанно запакованим в півлітрову банку.
    Це пост ні про що. Просто вирішила поділитись кількома фото і хорошим настроєм з нашої останньої поїздки в Гданськ :)
    Скоро нові подорожі, і це дає мені все більше і більше сил і енергії. Будні не здаються такими буденними :) Червень скоро! А через два тижні - Львів, за яким я страшенно скучила.
      Літо 2015 обіцяє бути гарячим і багатим на події!
      Люблю тооооооо :)










No comments:

Post a Comment