Saturday, March 24, 2012

Springtime Sadness

Сьогодні переводять годинники. Сьогодні весна. Сьогодні вихідний. Сьогодні мав би бути чудовий день, бо почалася веснаааа, різні зміни. Неважливо хороші чи погані, зміни - це завжди корисно. Так от...А я сиджу вже третю ніч підряд і зовсмі мене ті всі думки не радують, і зовсім мені пофіг і на весну, і на ті всі напряги, які вона з собою принесла. Я вже мовчу, про те, що ця весна для мене - переломний момент в житті, а я проооосто не хочу про цедумати. і крапка. Потім подумаю. Завтра. А сьогодні я просто хочу в Грецію. І вчора хотіла. І давно хотіла. Це моя маленька мрія. Не знаю чому саме Греція, але це точно те місце, куди я зараз хочу. І нічого з собою зробити не можу:) Замість того, щоб писати звіт з практики ( а його писати треба), замість того я посеред ночі думаю про Грецію. Так сильно думаю, шо аж захотілось написати про це)) Чеснооо, та весна якось неправильно не мене діє))






1 comment:

  1. Omg, one day I wanna be in Greece! What beautiful landscapes, amazing! xx

    ReplyDelete