Monday, March 5, 2012

Dilemma

Я не знаю як до кого, а до мене вже майже прийшла весна. Серйозно. Отак просто взяла і прийшла. Я навіть не знаю, в чому це проявляється, але точно прийшла) Зразу хочеться швидко і кардинально змінити все в житті. Навіть колір волосся. Хочеться нових емоцій. Подорожувати, просто поїхати кудись в нові місця. Хочеться змін! І зміни точно будуть, вони навіть вже відбуваються і це трохи радує. Навіть якщо не все зразу вдається, попереду три місяці весни і все ще можна встигнути хаха

Для початку хочеться жовтого кольору) Ніколи не була його фанаткою, але чомусь ця весна для мене якась жовта. Може це тому, що всюди-всюди кричать про те, який модний жовтий цього сезону....Не знаю. Я взагалі-то намагаюсь не піддаватись тому, шо нав*язують журнали і інтернет, але факт є факт - хочеться чогось жовтого І просто яскравого)

А ше дуже-дуже хочеться шось приготувати) Отаке весняне хоббі - готувати шось смачненьке, фруктово-овочеве)

І обов*язкова умова - Cook For Two))
Я вже навіть придумала тисячу рецептів, і вже навіть майже взялася за цю справу, вже все ж таки 5 березня як-не-як. пора займатись вечняними справами))




А ще я люблю весну за туфлі)) По-моєму немає більшого задоволення в тому житті, ніж нарешті заховати всі чоботи в далекі-далекі шухляди. То для мене такий собі своєрідний ритуал - складати зимове взуття в коробки))

Еххх, от тільки є одна проблема - вибрати шось нереально важко, бо коли річ доходить до взуття - мені хочеться все і зразу. І в тому є багато печалі, бо на мене находить весняна депресія, коли я приходжу в магазин і розумію, шо весь магазин винести не вдасться)) Приходиться з тим миритися, хочу і не хочеться.


А ше хочеться подорожувати. Прокинутись вранці, зібрати речі першої необхідності, сісти в автобус або машину і поїхати в якісь шикарні міста. Париж наприклад. Або не так, не Париж, а просто маленькі французькі села і містечка)) Але в Париж теж хочеться, хоч це і банально.
Або в Прагу. Обожнюю Прагу, була там минулого року, хочеться ще і ще)) Сподіваюсь, то був не останній візит в столицю, яка нагадує мені про торт)))

А ше - отакого десерту мммммм 

А найголовніше - це те, що весна приносить з собою очікуване щастя. Нарешті. І це круто)))

No comments:

Post a Comment