Monday, May 28, 2012

Everybody Has Somebody

Я вірю в те, що для кожного з нас існує людина. Наша людина. Людина, яку ми не просто колись зустрінем, а впізнаємо. І не матиме значення, де це буде. І не матиме значення, чи співпадуть знаки зодіаку, не буде нічого означати різниця в віці. Просто з першого погляду стане зрозуміло, що це воно. Як ключ, який підходить до замка або код до сейфу. Один єдиний варіант - не сукупність якихось-там ідеальних рис, а просто щось ТВОЄ. 
Головне - не упустити цей момент. Головне, щоб обоє зрозуміли важливість тої зустрічі. Тоді достатньо буде одного погляду, двох фраз і усмішок - і все. Головне - не пропустити. Просто повірити в те, що так буває. Без цинізму. Без лишніх "але". Просто бути щасливими разом.
p.s. дивно, що мене в 10 ранку потягнуло на якісь такі зовсім нехарактерні для мене думки=)) це все вплив романтичної музики, яку я з самого ранку слухаю) 


p.p.s. Євробачення порадувало. Хоч я його не дивилася (ми з батьками порушили багаторічну традицію), бо раніше ми всією сім'єю дивились і півфнали і фінал. Так от - цього року ми все пропустили, бо ми просто провтикали. Ну буває. Але дякувати Ютубу я все-таки коє-шо передивилася. Пісня, яка виграла - просто шикарна. І як я вже писала вище - штовхає на всякі незрозумілі думки. Ну нічого, таке теж деколи корисно. Всім гарного дня. Be Romantic Today XD

No comments:

Post a Comment