Thursday, May 31, 2012

Every Single Day Counts

Насправді, найбільша помилка, яку ми (ну, я так точно) робимо - тратимо час впусту. З однієї сторони життя здається таким довгим, ще ніби так багато попереду. Недавно в одному з інтернет-журналів я прочитала історію про одного чоловіка (не пам'ятаю хто він, але якийсь дуже моний здається).
Так от - одного разу, коли йому не було чим зайнятися, він порахував, що в середньому людина живе 70 років, це 365 днів 70 разів. Тобто це 25550 днів. Цифра немаленька, але якщо почати зворотній відлік, то стає зрозуміло, що з кожним днем ми отирмуємо "-1". І тут всі рівні. Незалежно від того, скільки в нас грошей, який в нас ріст, про що ми думаєм. Різниця тільки в тому, як ми проживаємо отой кожен "мінус 1". Мене це мотивує якось, не знааааааю)) Хочу поділитись тою думкою ще з кимось (бо наскільки я знаю - і мені то дуже приємно - трохи людей читають мій блог:) ). Так от - давайте кожен день використовувати по максимуму. Брати від життя все, що можна. І не зациклюватись на невдачах і нещастях, бо вони тоді нікуи не дінуться від нас, я це по собі дуже добре знаю. Я через дрібниці, які я брала занадто близько до голови, пропустила дуууже довгий (для мене довгий) період життя, просто пропустила його мимо себе, відкинула десятки можливостей і людей, які могли зробити мене щасливою. Але це вже не зміниш, тому що кожен "мінус 1" залишився в минулому - вчора, тиждень чи місяць тому. Є тільки сьогодні і завтра, які можна використати і потім про це не пожаліти. Працювати, відпочивати, подорожувати, знайомитись з людьми, заробляти гроші, тратити їх, та все що завгодно - тільки не сидіти на місці і не відкладати всі можливості на "завтра".


No comments:

Post a Comment