Saturday, June 2, 2012

Lara Fabian – You're Not From Here

Нехай говорять мені що-завгодно, щоб зробити мені боляче. Занадто мало знають вон мене, щоб бути в курсі, що насправді приносить мені біль. Фрідріх Ніцше

Ну от, приблизно за таким принципом я намагаюсь будувати своє життя. А ще я останнім часом помітила, що люди злі. І їх цікавлять лише їх власні інтереси. І добиваючись свого вони готові грати на чужих почуттях, зовсім не задумуючись над тим, що вони роблять. А найосновніше - вчасно впізнавати тих людей і назавжди викидати їх зі свого життя. Раз і назавжди. Як кожного вечора сміття зі смітника - так само і тих людей. При чому - з усмішкою :)
А взагалі сьогодні був чудовий день, якщо не брати до уваги нав'язливі думки про те, які сволочі можуть попастися на твоєму шляху хаха. Прекрасний літній день, який закінчився градом:) По-моєму в тому є якась символічність:) 
Взагалі-то говорять, що павліни - то погана прикмета і що вони приносять нещастя. І от мені подарували такого і я довго-довго не могла вирішити, чи варто вірити в ті забобони) І от сьогодні, коли я подумала, що мій день зіпсувати вже нічого не зможе - я випробувала долю і (о чудо) - нічого не сталося:) Тому всім, хто підозріло відносився до павлінів, можу вас заспокоїти - то все дурниці:)
А ше в нас сьогодні був майже весільний букет, з яким ми вирішили пофоткатись, але на жаль фотографії не особливо вдалі, тому досить просто букету:) Заміж мені не захотілося, не подумайте, але ті квіти такі милі-милі були) Шкода, що ми їх забули:(

No comments:

Post a Comment