Tuesday, June 19, 2012

Day-Off

Вільний час починаєш цінувати тоді, коли його стає все менше і менше. А ще - чим менше того вільного часу, тим більше задоволення приносять вихідні:))
Дурачмся як завжди:) Деколи так мало треба для щастя - просто примірочну і камеру:))
Ніколи не задумувалася про те, що мені реально подобається м'ятний колір, до того ж він модний того сезону) Реально прикольний, такий ееее якраз саме те, що треба для літа:) Ну, для прохолодного літнього вечора)

А ще в мене сьогодні був хороший настрій:) Все-таки життя прекрасне, якою б банальною не була та фраза)
п.с. Євро-2012 у Львові закінчилось і це мене навіть трошки засмутило, але з іншої сторони я змінила ставлення до футболу. Можна сказати, що я прониклася атмосферою того всього і одне тепер точно знаю - футбол поєднує людей:) А ще я вирішила, що мій червень вдався. Я нарешті пішла на роботу і ще я бачила принца Данії і спілкувалася з його друзями. Ці дві події вже зробили початок мого літа щасливим:) Більш чи менш, але все ж таки. Приємні моменти теж є:)
А ще я паралельно читаю матч Україна-Англія онлайн. Сподіваюся, що станеться щось неймовірне і наша збірна сьогодні святкуватиме перемогу, ай хоуп соу) 
п.п.с. всім гарного настрою і вдалого закінчення тижня:) загаряйте на сонечку, якраз час:)

No comments:

Post a Comment