Thursday, June 21, 2012

What Makes Me Happy

В моєму (я думаю в кожного так само) житті купа дрібниць, які я ніби і не помічаю, бо вони завжди поряд, але без них було б зовсім зле.
Наприклад, без музики я просто не можу уявити ні одного дня. Це те, що піднімає настрій, мотивує, або просто під сопливі слова деколи і поплакати можна, це деколи корисно (хоча я вже більше як півроку не плакала і не можу себе заставити). До речі, вже дуже-дуууже давно в мене є улюблена пісня (хоча слухаю багато чого, деколи і попсу дурнувату - не без гріха:)
Але мій топ-10 очолює одна пісенька:) Може тому що, в сенсі слів я знаходжу якусь свою історію, хто зна, це вже залишиться в таємниці. Але пісня бере мене за живе - то факт.
Somewhere in this city is a road I know. Where we could make it. But maybe there’s no making it now... Чомусь ці слова врізались в мою свідоміст надовго. Гарна пісня. Обожнюю її.

No comments:

Post a Comment