Thursday, June 14, 2012

It's All About Emotions. Day 2

Мені сподобався перший матч, який відбувся у Львові ще 9 червня, але зі вчорашнім його не порівняти. По-перше атмосфера на стадіоні була шикарна. А ще мені сподобалось, як фанати кричали "ук-ра-ї-на"))ніби дурниця, але в мене аж дух патріотизму проснувся (що буває рідко взагалі-то). І футбол цікавий був (хоч я далеко не фанатка футболу), але мені страшно сподобалось, хоча всього матчу я, на жаль, не подивилась...Бачила тільки перших два голи, які забила Португалія (я вже здається згадувала, що я вболіваю якраз за португальців і ще я вже писала, що на це нема особливої причини). 
А ще (не менш цікаво, ніж футбол) було побачити принца Данії і його друзів, ну і Мішеля Платіні. Не знаю, чи це остання наша зустріч, але все-однооо... До речі, коли бачиш отаких "великих" людей, спостерігаєш за ними або розмовляєш з ними, починаєш розуміти - насправді всі люди однакові і мають однакові можливості в цьому світі. А от те, хто стане президентом футбольної асоціації, хто мером міста, а хто - сантехніком - це залежить від самих нас. Бо повторюсь - люди всі однакові, різні тільки погляди на життя, сила волі і бажання чогось досягти.
Так що Євро-2012 відбулося у Львові недаремно. Стадіон був майже забитий, фани задоволені (португальці особливо). Всі отримали купу позитивних емоцій і енергетики - то супер.
Залишається тільки надіятись, що Україна не тільки стартувала круто (зі Швецією), а й продовжить в тому ж дусі. Бо все-таки, футбол - це не просто спортивна гра. Я б навіть сказала, що  футбол має більш символчне значення для кожної країни, ніж буквальне.
п.с. хочу в майбутньому працювати на УЄФА=))

Не люблю рожевий, але ті квіти мене підкорили і я тепер хочу такі і собі хаха

Getting ready for the kick-off

VIP - team;)


No comments:

Post a Comment