Friday, June 8, 2012

Medicine for My Depression

Як в рекламі Fairy - мама завжди права. Моя мама довгий-довгий час повтрювала мені, що всі мої "сумні думки", всі мої так звані депресивні стани і, як би то їх так назвати, "душевні страждання" - то все наслідок одного простого "мені нема чим зайнятися". А я не вірила, бо всі ті мої проблеми здавалися (а деякі досі здаються) дуже-дуже важливими, ну прямо справами всесвітнього масштабу. Думки б'ються об стіни мозку, переплутуються і ти починаєш сходити з розуму. В замкнутому просторі зі своїми думками в повній одноманітності. Кожного дня - ті самі лиця, ті самі справи, ті самі дурниці. 
А варто просто пересилити себе і зробиит один крок вперед - цього достатньо, щоб залишити позаду принаймні половину беззмістовного брєду. І за секунду він стає абсолютно неважливим і нецікавим вчорашнім днем. Треба себе зайнятти - це однозначно. Кожного дня придумувати нові проблеми, які просто витіснятимуть старі. І ті старі проблеми (як продукти в нашому холодильнику) не будуть псуватися і "псувати запах" хаха. Ну то порівняння таке, по-моєму дуже вдале:)
Якщо кожного дня зустрічати хоча б одну нову людину і вирішувати хоча б одну невеличку справу - голова сама по собі викидатиме все лишнє. Неважливо шо ми будем робити - не-важ-ли-во. Але робити щось треба:) Чого і всім бажаю - будьте зайняті!!!

p.s. Я думаю, всі пам'ятають, що цей тиждень, і наступний теж - це не просто початок літа, це незабутній період і для мене, і для Львова, і для України так само:) Євро 2012. В тому є і свої мінуси - наприклад по вулиці біля іноземців ходити неможливо, по-моєму вони українських дівчат ше не бачили хаха. Мене вони навіть лякають трохи. Але з іншої сторони - то така подія, яка не кожного дня буває. Після євро обов'язково розкажу про свої враження від матчів, стадіону і взагалі від всього-всього, оскільки в мене буде можливість побачити це все на власні очі і взагалі бути в смаому-самому центрі подій:) Всім цікавих вихідних:)

No comments:

Post a Comment