Tuesday, January 13, 2015

Fitness Flash Mob

   З чого це все почалося? А з того, що сьогодні, поертаючись додому з роботи, в мене був час подумати.  Подумати про те, що мені останнім часом хочеться по-перше змін, по-друге - чогось новенького, по-третє - чогось корисного для здоров'я.
   З іншої сторони мене давним-давно мучить совість, що моя карта multi sport, яка дозволяє мені абсолютно бесплатно і без жодних проблем користуватися ну простоооо всім, що є в Кракові, якась дуже пасивна. Мені має бути соромно (і є соромно, ще й як), що у більшості випадків ця карта просто чемно відлежується в моєму гаманці, або ж я йду в звичайний спортзал, який давним-давно мені набрид і взагалі сам по собі - тотальна нудьга... Звісно, якщо ти не качок або не дівчина, яка приходить в спортзал у пошуках такого...
   Оскільки я ні перше, ні друге, пора шукати альтернативи...


   І от геніальний помисл, який впав мені як сніг на голову. Якщо відкрити інтренет-сторінку будь-якого фітнес-клубу Кракова, можна просто загубится в кількості різноманітних тренінгів на будь-який смак. Найзвичайніша "сіловня" пропонує так щоб не збрехати, 20-40 варіантів зайняти лишню годину вільного часу.
   Але знаєте... Що мене, так сказати, бентежить... Оці всі назви - АБТ, АТБ і таке в тому дусі. Ну може про пілатес або каланетику чули вже всі (або майже всі)... Ну в нас люблять модними словечками кидатися, це загальновідомий факт :)
   Але ідея моя полягає в тому, що я вирішила трошки відкрити нові спортивні горизонти, здобути трошки освіти у світі фітнесу, поділитися з вами, і до того ж - з користю провести час.
 
   Якщо все піде так як я запланувала (а я цього разу серйозно налаштувалася), тов  моїх планах - 6 разів на тиждень пробувати всякі-різні нові заняття і писати про них "фідбек" чи як там це називається.
   Кажу, що 6 днів, бо я думаю залишити понеділки незайманими.... Все-таки в понеділки хочеться прийти додому і тихо вмерти, щоб ніхто навіть не здогадався :)

   А писатиму я це все щодня, після того, як власне відчую на своїй шкурі всі особливості того чи іншого "випробування".
   Одним пострілом я вб'ю кілька зайців (о щастя) - буду сама себе мотивувати (знайте, якщо я не написла - значить я лузер і я пропустила тренування, закидати мене камінням негайно). До того ж, буде про що писати, а то теми хлопців вже так дістали, що скоро мене стошнить на цей блог і на все це разом взяте:)

    Так що підтримайте мене морально і духовоно, а завтра ввечері чекайте перший пост про... про... про TRX (юхуу, я вже дочекалась підтвердження і мене записали).
   




4 comments:

  1. правильно!молодець!тренуйся і пиши тут! цікаво буде почитати ;)

    "До того ж, буде про що писати, а то теми хлопців вже так дістали, що скоро мене стошнить на цей блог і на все це разом взяте:)" ахахаха

    п.с. мені подобається твій стиль написання,до речі: легко,невимушено,цікаво і з гумором)

    ReplyDelete
  2. Yeyyy!) Давай, мала! ))) Ще додай сюди expectations-reality haha)

    ReplyDelete
  3. Аня, дякую, мені дуже приємно, що комусь це цікаво :) Цей блог особливо зараз багато для мене значить, такий собі зв'язок з Україною. Коли сиджу і пишу тут, то як в 2011 в своїй кімнаті на Левандівці :)

    Лєна, включайся в флеш моб :)

    ReplyDelete
  4. Христя включилась, то вже достатньо)

    ReplyDelete