Saturday, January 17, 2015

Training 3. Body Shape

    Мені дуже-дуже соромно і прикро, але вчора я прорустила заняття. Хоча, взагалі, мені є виправдання. По-перше, п'ятниця - як не крути день "бєзудєржного вєселья", що вчора підтвердилося на 100%, але про це я не наважилася б написати в блозі, оце вже точно...
   По-друге, я була записана на заняття в резервному списку, тобто теоретично не факт, що для мене там було місце :Р Я, звісно, могла подзвонити і перевірити, але так вже склалося, що вчора незроблене залишилось незробленим...
  По-третє, уявіть собі рівень моєї мотивації, якщо після всього, що вчора творилося (а скажу вам - дуже там діялося всього), так ось, після цього я змусила себе встати в 10 (!) ранку, підняти свою дупу з ліжка і піти на заняття...

   От власне, з цього місця детальніше. Немає, немає, немає кращих ліків від страшенного похмілля, ніж фізичні вправи! Я сто разів це чула, але ніколи не пробувала і ніколи не могла повірити! Але це диво! Це те, що лікар приписав. Скажу так - по дорозі в спортзал я боролась з гелікоптерами в моїй голові і весь час питала себе - що я роблю? Але як тільки як тільки ми зробили перших дві вправи, я буквально почала відчувати, як відкривається друге дихання:)
   О чудо, мій день не був приречений на страждання!

   Сьогодні я була на занятті, яке називається Body Shape
  Думаю, цей вид фітнес-занять багатьом знайомий. В принципі, він не має таких дуже специфічних особливостей - ні дати, ні взяти, то правда. Я б назвала це класикою тренувань. Розминка і багато-багато вправ з гантельками, на каріматах та й таке... Тренування не в надто швидкому темпі, і вправи були такі цікаві, деякі з них - то я взагалі вперше в житті бачила. Але це, мабуть, вже від тренера персонально залежить - деталі програми.
   Багато вправ на м'язи рук, але при цьому в досить дивних позах, з постійно напруженим пресом, тому я думаю, що м'язи живота теж трохи "постраждали". Тобто впродовж заняття безспосередніх вправ на прес не було взагалі, але постійні стійки (планки) - вони дуже і дуже і дуже навіть тренують наш "бжух" (так от по польськи живіт називається).
   Мені таке, до речі, подобається, нічого дуже дивного чи нестандартного, тим не менш - задіяні всі на світі групи м'язів і чомусь мені здається, що все це досить ефективно :)
   Як то кажуть, - все геніальне - просто :)
   Так що для НЕ-любителів експериментів - дуже рекомендую!

   До речі, я не люблю групових занять (про це я вже згадувала в попередніх публікаціях), але з іншої сторони я сьогодні помітила, що групові заняття створюють додаткову мотивацію, коли бачиш що поруч з тобою якась "кобєта" спокійнісьінько тягає гирі по 4кг, а ти зі своїми 2кг ледве вже дихаєш і намагаєшся не сильно скривити лице... Це так, це мотивує. Думаєш собі "ну а чим я гірша? я теж так можу"... Але це все приходить з часом,досвідом і зусиллями. Як, в принципі, і все інше в нашому житті. Ось таке філософське закінчення спортивного посту :)

   На првах реклами. Мені дуже приємно, що моя ідея сподобалась не тільки мені, а ще й одній людині (як мінімум). Ця дівчина не просто зацікавилась, а взяла участь в моєму тому "флеш мобі". Так що враження і точку зору про ті і інші заняття (в українських клубах), можете тепер читати тут (I strongly reccomend):

 БЛОГ ХРИСТІ


    

2 comments:

  1. я раніше на body shape в ківі фітнес ходила:)

    ReplyDelete
  2. Я, до речі, теж :)
    Але якісь трошки інші заняття були в Ківі... Це точно, що все від тренера залежить дуже

    ReplyDelete