Wednesday, January 14, 2015

Training 1. TRX

   Неважливо, сніг чи дощ, депресульки чи тотальний моральний колапс - я від ідеї своєї не відмовлюся. Тим більше, що направо і наліво всім вже дала письмову обіцянку. А слово я тримаю, що є - то є.

   Ну що, ж почну... Власне маленький вступ. Моя спонтанна ідея вмотивувала ще одну людину (я ж казала - флеш моб). Так що незабаром тут з'явиться посилання на... на....а зрештою, самі побачите зовсім скоро.

   І так, до сьогодні я про такий вид фітнесу не чула, але що ж - все буває колись вперше.
   Називається це TRX. Google каже, що абревіатура якось так досілвно не розшифровується, але на Youtube і взагалі в інтернеті є просто маса посилань, я б сказла "біблій" TRX.

   Є навіть цілий сайт, ооооось тут → PUSH ME, I'LL SHOW YOU TRX !

   Але сайт сайтом, я збиралась про власні враження писати. Суть цього тренування в тому, що за допомогою не дуже хитромудрого спорядження. Оооось такого як нижче...

   ... так ось, за допомогою цих тросів, ваше тіло саме по собі стає силовим тренажером і заміняє дорогі махіни зі спортзалу.
    Я, як любитель тренажерів у спортзалах (силові вправи я люблю набагато більше, ніж біг чи будь-яке кардіо, від якого лиється сім потів), можу сказати - що це досить-таки правда.
    Точно так само як і з тренажерами, можна контролювати навантаження, залежно від кута нахилу тіла. Ну, логічно, що вправи можна робити на всі частини тіла. Насправді є дуже багато таких вправ, я спробувала тільки декілька, але зараз руки і плечі болять так, що писати навіть не дуже зручно :)
   
   Цю штуковину придумав, до речі, військовий з Америки, він це використовував, тренуючи содат, що досить розумно! Дешево і просто. Вага тіла плюс гравітація, ніякого заліза :)

   Підсумовуючи сьогоднішне заняття, можу скзаати так:
   - принаймні заради цікавості варто спробувати
   - можна самому контролювати навантаження, що дуже зручно і береже від сорому і всяких епік фейлів на очах в цілої групи
   - силове заняття, вимагає мінімальної підготовки (принаймні моральної хе-хе)
   - можна трошки посміятися, бо насправді з цими тросами не так легко справитись, як на картинках. Вони весь час викручуються і можна повиснути як сосиска якась :) 
   - години дві-три перед заняттям тооочно не треба їсти, бо деколи такі пози приймаєш, що про обід згадувати не хочеться

   Якщо я не переконливо говорю... 
   То оооось тут по англійськи і дуже переконливо → READ ME !

  p.s. В цій захоплюючій розповіді я упустила один пікантний момент- на 40 хвилині мені стало зле... голова крутилась, все таке... але це не від того, що так важко, а від того що мій постійний стрес, ранні ранки в 5:30 і особисті міні драми даються взнаки :( 
  p.p.s. Завтра має бути куди позитивніше, бо я йду на фітнес-танці, але про це пізніше.
  p.p.p.s. Чекаю на будь-які коменти, і позитив і негатив радо приймається.



No comments:

Post a Comment