Monday, January 19, 2015

Training 4. Stretching

   Зараз я розумію, наскільки амбітними були мої плани щодня ходити на заняття + щодня про них писати. Я б сказала, аж надто амбітними...
   Але, що ж, правила - то правила, тому 23:50, очі злипаються, але звіт - по розкладу. Розповім про вчорашнє, а не сьогоднішнє (як я згадувала в першій публікації - понеділок це вже сам по собі фітнес для мозку, так що обійшлося без фізичних навантажень).
   А вчора в мене був винятково поганий настрій... Знаєте, один з таких днів, коли все здається чорно-білим, або навіть чорно-сірим... Всі проблеми світу звалились одночасно, а ще декілька я додумала собі сама, так що був повний комплект...
   І все-таки я змусила себе (з останніх сил) спакувати сумку, зав'язати на голові якийсь неакуратний хвіст, повитирати соплі і піти на stretching... Нормальними словами - на розтяжку!

   Кожному своє, хтось любить бігати, хтось силові вправи, а от розтяжка - це точно моє... Можливо вона не має ефекту для людей, які хочуть швидко схуднути, сперечатись не буду, в принципі не знаю... Але от що точно дає розтяжка - так це відчуття повної розслабленості, свіжості і навіть якогось блаженства. Скажу чесно, після годинного тренування я вийшла з кращим настроєм і з відчуттям абсолютної легкості. Взагалі відчуття схоже на стан після масажу годинного.

   Основні правилавні стречінгу (тобто розтяжки) такі:
   - Кожну вправу потрібно робити мінімум 30 секунд (затримуватись в кожній позиції принаймні на півхвилини), оскільки саме стільки часу потребують наші м'язи, щоб почати розтягуватися;
   - При розтяжці не можна допускати, щоб м'язи занадто напружувалися, тремтіли або боліли. Це одна з найтиповіших помилок - нам здається, чим більше ми тягнем, тим кращий ефект, але це зовсім не так. Якщо ми "перегнемо палку" і перестараємся, то м'язи почнуть виявляти таку собі захисну реакцію і не будуть еластичними. Тому для розтяжки ідеальне відчуття - це легкий стан дискомфорту в м'язах і в жодному випадку не більше;
   - Важливу роль (як і при всіх інших видах занять такого роду - типу пілатесу) відіграє правильне дихання - вдихаєм носом, видихаєм ротом, дихаєм цілий час, поки виконуєм вправи.

   Все це під спокійну музичку - якісь звуки лісу чи щось таке, але я б робила такі вправи під  The XX, Enigma ...

   І ще одна штука - якщо ви вважаєте себе абсолютно НЕгнучкою людиною, то це не привід відмовлятися від такого роду занять. Все приходить з практикою. Терпіння, спокій і рівновага і все, що з ними пов'язано :)
   А ще - ідеально пасує для недільного дня: після бурного week-endу і перед нелегким початком робочих буднів. Я вже записалася на наступну неділю :)

LETS STRETCH AND BE FLEXIBLE :) ALWAYS&EVERYWHERE


2 comments:

  1. клааас, треба щось підшукати у Львові схоже :)

    ReplyDelete