Thursday, January 22, 2015

Training 5. Zumba

   От мені вже стає соромно за два дні затримки, тому кидаю все на світі і пишу! Отже, zumba!

   Скажу зразу - сама назва якось мене відштовхувала від цього заняття. Хоча я багато позитивних відгуків чула і маю знайомих, які досить таки серйозно зацікавилися цим видом аеробіки...
   Ну, в мене змішані відчуття після цього тренування. Ні-ні-ні, вони ні в якому разі не погані! Просто це на любителя африкансько-латинських штучок. Такі собі дикі танці, тільки без Руслани (і тут я згадала дитинство) :)
   Як я вже сказала - змішані почуття, бо з однієї сторони:
    - оці всі афроштучки це точно не моє;
   - хоч це і свого роду танці, це абсолютно асексуально... ну, ні один хлопцеь би не був в захопленні, якби ви йому зумбу станцювали :) я не кажу, що фітнес має бути супер сексі, але танці - повинні... тобто не так - на мою думку, будь-які танці мають вигялдати привабливо і естетично, а дивлячись на себе в дзеркало на занятті зумби, я відчувала себе швидше самкою мамонта, ніж дівчиною;
   
    Але є і плюси, які варто відзначити:
    - це мегаааа енергійне заняття, з залу насправді не виходиш, а "випливаєш"...
    - справжній кіллер калорій, так мені здається...
    - якщо настрій підходящий, то це може бути дуже навіть весело

   А ще, як і всюди і завжди - все залежить від тренера насамперед! Нам проводила заняття дуже приємна дівчинка, яка весь час усміхалася, скакала, викрикувала і підбадьорювала всіх. А ще, це перше групове заняття, на якому не було жодного хлопця.
   Взагалі, що я ще раніше хотіла відмітити - чомусь я була свято переконана, що особи чоловічої статі на аеробіку не ходять, не люблять і не визнають в принципі. Ну, тут я трошечки помилилася, бо на всіх попередніх хлопці були, а на TRX то їх взагалі більша половина (але це і заняття таке хлопчаче здебільшого, тому не дивно).
   А от зумбу хлопці ігнорують. І це теж не дивно, бо якось знаєте, ну не пасує, ну не пасує :)

   Чим мені сподобалася зумба (як танцювальне заняття), так це тим, що рухи по ідеї не складні, головне - це відчути ритм і попадати в нього (бажано). Якщо це вдається - то навіть помилки в рухах не так помітні. Краще відчувати ритм і робити трошки інші (свою версію) рухи, ніж розсіювати увагу на правильність рухів і робити з затримкою, бо це тоді виглядає так само, як касета, яку зажував програвач (і знову я згадала дитинство).

   Історично, до речі, зумба виникла помилково і випадково. Колумбійський тренер з сальси забув взяти на заняття підходящу музику і поставив ту, яку слухав в машині, а слухав він щось дивне: мікс регітону, латино і сальси. Така імпровізаціія закінчилась мега успіхом - тренер в результаті відкрив цілу школу танцю.
   Заради інтересу я навела справки в google і от що мене здивувало - кажуть, що Кріштіану Роналду любить зумбу. Я в це не вірю, але нехай це служить для вас додатковою мотивацією спробувати.
   
   На сам кінець (ост такий короткий пост, в якому Кріштіану рішає все) вставлю 5 копійок з іншої "опери". Зумба зумбою, але якщо говорити про танці, то хочу поділитись з вами недавнім "відкриттям" з Youtube. Відео нижче, мені страшенно подобається! Я до танців ставлюся спокійно, але цей хлопець реально приклад того, як треба відчувати ритм і рухатись :) Дуже рекомендую витратити 4 хвилини і  все-таки подивитися! Нехай це буде така собі маленька вечірня мотивація рухатися і робити щось нове!
   А я, як зажди і у всьому, кидаюся з крайнощі в крайність - пишу "спортивний" пост і їм арахіс в шоколаді, але ж він такий смачний! А через 2 години в мене TBC+Step, про що скоро буде апдейт :)
   Всім танцювального настрою! І відео, відео, відео!!!



4 comments:

  1. Лайк-лайк)
    І ще........
    Дуже класно рухається хлопець))

    ReplyDelete
  2. Хлопець взяв трохи чарльстона (був такий танець в 1920-х) + добавив сучасних фішок -- вийшло класно. І взагалі свінгові танці дуже веселі та динамічні. От
    бугі-вугі https://www.youtube.com/watch?v=o_Z3AFKHxSc
    чи бальний джайв https://www.youtube.com/watch?v=WgqWA69CSzA
    правда для них вже треба партнера, і швидкі ноги звичайно.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Так-так, я знаю що таке чарльстон, бо я колись була в місті, яке називається так само і нам там розказували про мейнстрімний танець початку 20-го століття, який здається навіть назвали на честь того міста. Хоча я вже не пам'ятаю, а в інтернеті мені лєнь шукати :)
      Але головне, що чувак відчуває ритм! Ото дааа!

      Delete
  3. "дивлячись на себе в дзеркало на занятті зумби, я відчувала себе швидше самкою мамонта, ніж дівчиною" - ця фраза мене підкорила, заряд позитиву на пів дня)))))

    ReplyDelete