Saturday, January 24, 2015

Training 6. Body Shape. Hard Version

    А зараз увага - мега короткий пост, бо я дуже-дуже змучена останніми двома днями. Він буде коротким, але дуже дуже змістовним.
   Помаленьку-помаленьку до мене починає доходити вся філософія тренувань. Сьогодні тренерка сказала "я десь читала, що хороший тренер той, якого ненавидиш після 50 хвилин тренування". Ну що ж, сьогодні моя ненависть проявилася навіть значно швидше.
   І так до слова - чомусь в голові в мене протягом цілого заняття крутилися не думки про якісь там дурниці (як це зазвичай буває), а назва книжки, яку я незабаром збираюсь прочитати "Час жити і час вмирати"... Ну от, це було гаслом сьогоднішнього заняття...
   Не буду описвуати детально вправи, оскільки а) на body shape я вже була і писала і б) першочергова ціль мого блогу не описати від а до я як робити вправи, а поговорити про те, що це і як воно...
   Одна з простих і очевидних істин - яке б не було заняття, - 75% залежить від тренера, 25% - твоя витривалість...
  Завтра буде повноцінний пост, все по програмі - STEP+TBC, заняття вже відбуте, залишається тільки склеїти статтю з цього всього...
    
   Нехай сьогоднішня публікація буде трошки відхиленням від правил, але зате я приготувала супер-мега мотивацію. Після того як я кілька (багатооо) разів передивилася це відео (і не тільки це, а ще й інші), в мене відразу відкрилися очі на людські можливості, які взагалі мають дуже-дуже широкі межі...
   Подивіться обов'язково і скажіть, що думаєте. Особисто я зацінила:)



   І сторінка на Facebook, на якій я просиділа весь вечір туууууут:  Dominik Sky

No comments:

Post a Comment