Monday, January 26, 2015

Training 7. Step+TBC

   Почнем зі смішного. Що мені дуже подобається у всіх графіках фітнес-занять, так це оці абревіатури і скорочення... TBC. Звісно ж, ніхто не подає розшифровки, тому я підозрюю, що її офіційно не існує. Моя теорія така, що це теоретично могло б називатися Total Body Condition. Але, це всього лиш теорія*...
   Як зазвичай, моя цікавість мене почала муити, і я запитала Google, що це може значити. На одній зі сторінок я знайшла 90 (!) розшифровок, ні одна з яких мені не підійшла. Серед них була навіть Toilet Bowl Cleaner (тобто щітка для унітазу), по моєму це вже взагалі космос... Ну але нічого, залишимся при моїй версії - Total Body Condition. Більш-менш, форма відповідає змісту...
   Ну добре, таким чином STEP+TBC.
   Зі step-ом все більш-менш ясно. Степ - це таке заняття, яке виконується на... степері, правильно:) Думаю, кожен приблизно уявляє, як воно виглядає. Але, щоб розбавити текст картинками, все-таки приведу наглядний приклад.
   Отже, це така штучка, схожа на сходинку, яка має 2 рівні (високий і низький) і на якій можна робити 100500 різних вправ, а також хореографічні штуки.

   Перша частина заняття - це був повний... степ :) Тобто, як і на Aerobic Dance, із окремих кусків було зроблено цілу мініпостановку, а навіть декілька.
   Для тих, хто хотів би спробувати, я б радила вибирати такий клуб. який пропонує різні рівні цього заняття (принамйні в Кракові в деяких так є). Тобто, є step*, step**, step***.
   Це добре, зручно і логічно для всіх: новачки не почуваються ідіотами без вестибулярного апарату, а досвідчені "степери" не мусять дивитися на каліч у вигляді новеньких :)
   Ну бо неможливо прийти перший раз в житті на це заняття і спокійно робити все як інструктор. Спочатку ще нічого, а коли починаються піруети 5-го левела, то якось так не по собі стає. Ну але нічого, насправді мені сподобалось, тому завтра я йду просто на STEP (без того TBC додатку).

   Друга частина - то було власне ото TBC. Простими словами - це звичайні вправи, із використанням гантелей і степера. Віджимання, багато вправ на м'язи рук, прес, ноги... Ну, я б сказала, стандартний набір. Нічим особливим від Body Shape не відрізняється. По природі, це інтервальне тренування, направлне на спалювання калорій. Ну все як завжди :)
   Взагалі непогано, але частина step мені сподобалася більше. Завтра випробую себе і свою координацію рухів другий раз, маю надію, що буде хоч мінімальний прогрес :)
   Апдейт незабаром :) А так, між іншим, вчора знову була на розтяжці - от від цього заняття я справді отримую кайф, тепер буду записуватись на кожну неділю! Хребет просто в раю після цілого тижня сидіння на кріслі в позі букви П. 


* після написання посту я знайшла в інтернеті, що ця штука дійсно так називається - Total Body Conditioning :)

2 comments:

  1. цікаво було б ще почитати, які ти зміни в своєму житті, настрої, тілі після таких от дуже регулярних тренувань зауважила:)

    п.с. думаю теж кудись на стречінг записатися, ти мене надихнула ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Я зауважлиа, що після занять завжди виділяються феромони :) Це правдааааа! Але цього тижня я захворіла і не ходила на заняття :( Тепер я зла на себе і взагалі... А ще я скучила за старим добрим спортзалом! Завтра планую надолужити втрачене :)

      Але стречінг - це даааа! Стречінг це варто! В на снавіть на роботі по вівторках і четвергах можна перед обіньою перервою піти на 15 хв на розтяжку, приходить тренер і можна позайматися. Це супер круто :)

      Delete