Wednesday, March 27, 2013

Spring Wish-List

    От чому до щастя завжди бракує зовсім трошки? Навіть коли все складається так, як треба. Коли всі плани втілюються в реальність, все-одно залишається якась дрібниця, яка мусить бути тією "ложкою дьогтю в бочці меду", чи як там в тій фразі кажуть:)
   А з іншої сторони - круто, коли є чого хотіти. І мабуть ніколи не наступить той момент, коли я скажу собі "ну все, тепер я маю те, чого хочу". Добре те, що весь час з'являються нові і нові горизонти.
    І стандартно - з приходом весни (я пам'ятаю як рік тому на початку весни 2012 писала те ж саме) я неймовірно хочу кудись поїхати. Цього разу я хочу в Будапешт. Сама не знаю чого. Так я собі вирішила. Будапешт ще називають Paris of the East, по-моєму дуже мило.
Тепер залишається тільки знайти собі компанію, ну і звісно - спланувати поїздку:) А головне - дочекатися сприятливих погодніх умов))

п.с. Може хтось був в Угорщині?) Ну то поділіться враженнями своїми))

3 comments:

  1. була, двічі, враження не дуже. але це більше через людей, архітектура там - норм... але у будь-якому випадку, це був хороший досвід;)

    ReplyDelete
  2. бліііін, не розчаровуй мене:)) а шо з людьми не так?

    ReplyDelete
  3. нуууу, вони зовсім не розуміють англійської і злі якісь( але, дехто з моїх друзів ну дуже любить Будапешт, то ще й ти поділишся враженнями:)

    ReplyDelete