Thursday, January 15, 2015

Training 2. Aerobic Dance

    Всі групові заняття, за моїми спостереженнями, мають один спільний недолік - зазвичай в кожній групі є такі-собі "ветерани", які заставляють тебе відчути себе: а) лохом, б)слабаком.
    Тому що хтось ходить на таке заняття кожного тижня по два рази, а ти прийшов вперше і якось зовсім не розумієш, що і до чого. Власне, на такому занятті я була сьогодні. Це не якась силова фігня, а такі енергійні танцульки. Танцювальна аеробіка, якось так в перекладі на нашу рідну мову. 

   [До речі, відхиляючись від теми зовсім в іншу сторону - що поляки люблять, так це всякого роду американські словечка, які не перекладаються, а трохи перекручуються і звучать ідіотсько, моє улюблене - це слово "sorry", яке в польській інтерпритації звучить як "сорИ", брєд страшний]

   Ну от, танцювальна аеробіка. Взагалі мені дуже сподобалося! А ще це таке заняття... Як би це пояснити, хммм... Я б сказала, що воно підходить тим, хто хоче забути проблеми і відключитися від зовнішнього світу. Тому що крім фізичних вправ потрібно весь час дуже сильно концентруватися і навіть якщо в житті мільйон проблем, вони просто не помістяться в голові, немає шансів!
   Хочете забути про проблеми? Сміло йдіть на танці! Окрім цього, фізично не настільки важко (хоча з залу виходиш цілий мокрий), а коли починаєш відчувати музику - то взагалі кайф...

   Заняття відбувалося таким собі наростаючим підсумком (згадався бухгалтерський баланс, блін і тут робота не дає мені спокою). Тобто спочтаку дівчинка-тренер показала кілька елементів, додаючи їх один за іншим, потім далі. далі, далі... В кінці вийшла така-собі композиція на 60-90 секунд, яку ми "шліфували". Потім вона виключила світло і залишилась тільки підсвітка, можна було трошки розслабитись і пострибати в своє задоволення.

   Знову ж таки - на Youtube страшенно багато відео, досить-таки різноманітне заняття. 
   А ще я говорила з дівчатами, які давно ходять - починали вони з більш базових занять, я записла назву, щоб спробувати. Тому що, як я вже казала - для початківця доволі складно. Але, тим не менш, дуже цікаво і мені сподобалося :) 

   Головне - що на таке заняття можна йти навіть дуже стомленим, настрій і енергія тільки додаються :) Ендорфіни, ендорфіни :)


   

No comments:

Post a Comment