Sunday, January 4, 2015

Sandwich Time

    Зважаючи на мій ритм життя, останнім часом я зовсім не маю ні часу, ні бажання, ні настрою до кулінарії. Максимум, на який мене вистачая - це макарони з чим-небудь або, як алтернатива, рис, і теж з чим-небудь. Зрештою, завжди можна перекусити на роботі. А на вихідних будь-де "не вдома" :)

   Ну спрвді, шкода часу... Але, інколи до мене все-таки приходить "гастрономічна муза". Як от сьогодні, після двохднів алкогольного нон-стопу мені захотілося культурно посидіти вдома, повитирати пил з поличок, почитати крижку і нарешті приготувати щось таке-таке-таке... Таке просте, швидке, але водночас оригінальне.

   Нещодавно в мене була якась інспірація на модні канапки, і от що сьогодні в мене вийшло... Поділюся з вами - може комусь стане в пригоді. Пишучи цей пост, я власне паралельно дегустую свої творіння і скажу чесно - зовсім-зовсім не зле!

    З того, що мені вдалося відкопати в холодильнику, вийшло три варіанти...

   Варіант 1. Найпростіший
   Думаю, інгрідієнти знайдуться в будь-якому випадку. Як основу я брала чорний соняшниковий хліб (я думаю, підійде теж наш європейський, я за ним дуже скучила, до речі). 
   - Хліб
   - Шматок жовтого сиру (який кому подобається)
   - Смажене на маслі яйце з приправами
   - Паста гуакамоле (як альтернатива може бути будьщо, помідор на приклад або якийсь соус)

    Варіант 2. Горіховий
    - Чоринй хліб (до речі, я брала свіжий, з пекарні ще теплий, але так само можна зробити гарячі тости)
   - Вершкоий сир (без жодних присмаків, я вас прошу, просто класичний вершковий сир)
   - Авокадо
   - Горіхи кеш'ю (можна інші, на ваш смак, я теж дуже люблю греціькі смажені на пательні)

   Варіант 3. Класика жанру
   - Тост із чорного хліба
   - Вершковий сир
   - Консервовані помідори з насінням габуза (це просто кайф, шкода, що в нас на Батьківщині вони не популярні)

Buon appetite :)

No comments:

Post a Comment