Monday, May 7, 2012

Finish and New Start

Сьогодні я нарешті дойшла до того довгоочікуваного моменту і о так-так-так стала бакалавром))
Не дуже аж такааааа значна подія, але я все-одно щаслива) як мінімум томууууу, що тепер починається зовсім новий етап в моєму житті, принаймні в плані навчання точно) Поки про плани на найближче майбутнє говорити не хочеться, шоб все збулося, але перспективи мене трохи радують) Хоча б щось стається так, як планується))








































Так от, тепер можна полегшено зітхнути і чекати поки надрукують наші дипломи))) Колись ше в школі страшенно не хотіла золотої медалі, бо то якось для мене було некруто)
А от свому червоному диплому я рада)) Єдине про шо я жалію - шо не прошила свій диплом в чорну книжку хаха А то синя якась не очєнь вийшла) Але то таке))
Трохи навіть сумно, шо все закінчилось. і хоч є ще 5 курс, проведу я його не зовсім в стінах політехніки томууууу вже можна починати сумувати за нашою альма-матер))) 
Як каже моя мама "горбатого могила виправить")) Ото фраза про мене)) Поки всі нормальні люди (14 штук) серйозно настроювались і повторювали текст виступу, я встигла зробити 40 фоток) Ну там просто світло гарно падало) Хоча фотки вийшли так не дуже) Особливо на передню камеру в нуль мегапікселів - то сильно)))
Одним словом, цей пост ні про шо) Просто вирішила похвалитись тим, шо я вже без 5 хвилин маю диплом хо-хо-хо)
А тепер можна реалізовувати всі травневі плани, яких вже трохи назбиралося)) Скоро буде про що тут написати)))

No comments:

Post a Comment