Sunday, April 29, 2012

Healthy Morning

По-моєму, один з найкращих способів побороти лінь і слабкість - це уявити, яку гордість за себе ти відчуєш, коли буде результат. Проблема тільки в тому, що часто результату приходиться довго чекати, або він не дуже очевидний, або навіть (о так,таке теж буває) - нам здається, що спочатку це зовсім не результат. Але не треба забувати, шо все шо ми робимо - все працює або на нас, або проти нас) І все, шо ми робимо (ну,майже все) - то ми робимо це для себе. Ходим в спортзал, читаєм книжки, пишемо дипломи, заробляєм гроші. Або не ходим, не читаєм, не пишем...
В мене просто інколи виникає проблема - мені не вистарчає мотивації, щоб щось зробити, кудись піти, прийняти важливе рішення. А потім я кажу собі (можу і вголос перед дзеркалом), шо мені це треба і як в тій фразі "хочеш завтра жити так,як і нші не можуть - роби сьогодні те, шо інші не хочуть". так є))

Але це був ліричний відступ, як завжди мій потік думок вклинився в основну тему) Я вже давненько нічого не писала. Немає зовсім часу, та й ідей бракує. Нічого особливого не відбувається,бо я повторюся - нема ні на що часу. Квітень потратився в мене на навчання і так сказати роботу...Зато я знаю, шо буде результат, і це піднімає мені настрій юхууууу)) Сьогодні знов мені нічого написати. Я проснулася в якомусь такому...такому домашньому настрої, згадала собі книжку "Cook For Two" і хоч то не зовсім в тему, вирішила приготувати шось смачненьке. Всім любителям більш-менш здорової їжі, раджу колись приготувати таку штучку) По-перше це дуууже швидко, по-друге - ууууу як смачно) 
Колись я думала, шо шпинат - це фуууу. Особливо враховуючи те, що я ненавиділа мультик про Моряка Папая, який його йолки-палки так сильно рекламував))
Але раджу попробувати, бо то реально смачно)) Напишу тут про нього, шоб потім не забути, ше якось приготую)
Нам треба небагато всього. Одну цибулю, трохи масла, трохи сметани, муки і багато-багато шпинату)

З того, шо я вичитала - шпинат краще жарити на маслі, а не олії, шоб він смак не втратив) І шоб це все мало весняний аромат)))
Спочатку ріжем дрібно цибулю і обжарюєм її на маслі, потім додаєм порізаний шпинат, всякі-різні спеції, кому шо подобається) Я обійшлася сіллю і перцем) Але чомусь мені здається, шо якийсь базилік чи шось у тому дусі - було би не зайвим.
Це все діло тушиться дуже швидко. І реально шпинату треба дуже багато, бо з такого велииичезного пакету, який я знайшла в холодильнику, на сковорідці залишилась якраз нормальна порція для, наприклад, кота) І то без десерту хаха
Так от, коли шпинат майже готовий, це тобто за хвилин 5, додаєм до нього сметану (перед тим до сметани варто дати ложку муки, шоб сметана не стала молоком). Перемішуєм то все і вуаля - здоровий сніданок готовий))
В мене вийшло приблизно шось таке)) Тільки сметани менше))
Такшо давайте переходити на весняно-літні продукти)) Смачного))
                                                                      To Be Continued... 

No comments:

Post a Comment