Thursday, April 5, 2012

Chris Daughtry – On The Inside

Я по житті марафонець. Мій внутрнішній голос говорить фразами з відомого фільму "Run, Forrest, run". Від поганого настрою немає кращих ліків, ніж вдягнути старі спортивні штани, засунути в вуха навушники і просто бігти. Від дурних періодів в житті, здається, нема кращого порятунку, ніж просто поїхати кудись. Зі Львова, з України, з нашої планети.
От тільки від себе втікти не вдається. Як би швидко ти не біг, ти завжди залишаєшся з собою. Думки, почуття, переживання. Як хочеться натиснути на газ і на швидкості 100км/год залишити то все позаду. І хоч це неможливо, я не втрачаю надії, що одного дня після 5 кілометра я зрозумію, що все-таки втекла...

So you can move to another town
Hide where you're sure you won't be found
But it's still just you on the inside
You can pretend it'll be alright
Said it to yourself but you know it's just a lie
Cause it's still just you on the inside,
Still you on the inside...

Якась трохи песимістична писанина вийшла,нє?)) 
Тому треба розбавити то все чимось кращим. Краще теж живе в моїй голові, там не тільки маніакально-депресивні думки)) Так от, собствєнна гаваря, скоро літо. Хоч погода не дуже часто про це нагадує, але все-ж)) Тому замість того, щоб нити і втікати від світу...мені чомусь здається, що краще піти прес покачати чи шо))
А ше якраз час подумати про купальники))

І про засмагу)))
А ше - про пляж)))

А ше - про то, шо скоро треба буде виглядати на всі 100))Тільки %, а не кг)))

А це хороша мотивація))) Дивишся на такі картинки і зразу з*являється бажання викинути з хати всі печенька і піти в спортзал)))

Хочу чорний купальник))

Хоча цей теж нічого)))
О, тепер я молодець) Поки писала оці писюльки і шукала в неті купальники, так захопилася тою темою, що аж настрій піднявся))) Тепер цілий вечір буду шукати в інтернеті Купальник Моєї Мрії. Так що для щастя багато не треба. А про філософію життя подумати завжди встигнеться, а подепресувати - тим більше. Піду зроблю собі зеленого чаю і зависну до пізньої ніченьки на якомусь ібеї)) Сама собі зробила весело, вчіться:)))
П.С. Приємно, шо багато народу заходить сюди і як виявилось по повідомленнях - хтось це навіть читає) Шо не може мене не радувати))) Так приємно уііііі)))

No comments:

Post a Comment