Thursday, April 12, 2012

We Could Be Heroes

Я точно знаю - поки я можу сама вибирати, як прожити наступний день - я маю бути щасливою. Робити те, що залежить від тебе - це кайф. Це головне, це вже перший крок до успіху. Відчувати, що все твоє життя - наслідок твоїх власних планів, дій, думок, навіть помилок. Це так само, як будувати будинок. І хоч, на перший погляд, результат не настільки очевидний - все якраз навпаки. Кожна секунда зараз і кожна секунда завтра - це і є той результат. І не треба ніяких стимулів, не треба вішати модних картинок на стіни, читати розумні книжки, шоб знайти причину встати з дивана і зробити хоч щось. Я завтра - це і має бути наш стимул. 
Якщо подумати - то кожен з нас теоретично через рік може бути мільйонером, може мати власний бізнес, може допомагати голодним дітям в Африці, та шо завгодно. Просто треба відчути свій потенціал, зрозуміти, що він реально існує. Його просто треба розвинути.
Кусок дерева може стати витвором мистецтва, якшо його правильно обробити, так само і кожен з нас)) Треба навчитись слухати себе і свої можливості) 
Ну от...Знову це зі мною - кожної ночі в мені просинається філософ і кожного разу він розганяє тараканів в моїх думках, при чому - з різних сторін і по-різному. Сьогодні я - позитивний філософ, що не може мене не радувати) Такшоооо на такій мажорній ноті піду я подивлюсь Travel Chanel перед сном і взнаю для себе шось нове, а засинаючи буду мріяти про всякі хороші штуки, які чекають на мене в майбутньому, в тому числі - і дуже-дуже близькому. 
А ше я на днях спекла імбирне печенько, все-таки кухар в мені не вмер=))) Аааа, обожнюю готувати. До речі, про потенціал - давно мріяла піти на курси кухаря, ну такі якісь експрес-курси. Цікаво, чи є у Львові шось схоже))
Зразу дитинство згадується чогось)) Як я з мамою таке робила коли мені було 5))
Так от, і ще. Завжди коли мені здається, шо життя...ну як би то пом'якше сказати - не вдалося)) Я дивлюсь ці три відео і переконую себе в чому?)))Правильно - в тому, шо все залежить від мене і своє Завтра я роблю сама))
So, here we go. Video number 1)
Number 2))
And the last one)))

Ну все, мотивуйте себе на здоров'я=))

No comments:

Post a Comment