Wednesday, April 18, 2012

42 Days Left

Отак завжди. На годиннику 00:49, на столі - купа роботи, про яку я завжди говорю "пфффф, ціла ніч попереду". А я випадково зловила себе на думці, що рівно через 42 дні до нас прийде літо. Принаймні на календарі, з цим не поспориш. А поки за вікном ні то осінь, ні то весна, ні то фіг зна шо, я вирішила почати для себе зворотній відлік. І ще я вирішила до літа зробити 42 корисні добрі справи, і тоді (так виіршила собі я) літом мене чекає щось хороше. Ще не знаю шо, бо 42 справи ше поки не зроблені).
І хоч я довго-довго плювалася після минулорічної поїздки в чудо-місто Симеїз (не їдьте туди ніколи)...Так-от, зараз в мене ностальгія навіть за тою поїздкою) За морем-сонцем-і всім решта. Хочеться дрімати на пляжі, вмирати від жари і купувати кавуни на кримських бахарах)


Довольний дурень)))
Ялта. Довольний дурень дубль 2)


No comments:

Post a Comment