Saturday, December 22, 2012

2012

За останні три-чотири роки в мене виробилася така-собі професійна звичка (я ж все-таки бухгалтер) - складати "річну звітність". Тільки не фінансову з активами і пасивами, а просто підбивати підсумки року. 
Часто мені говорять, що в моєму житті завжди відбувається щось цікаве. Але я цього не відчуваю. Навіть навпаки - подій мені завжди бракує. 
Мабуть це тому, що я ненавиджу буденність і навіть один день, проведений без нервів і емоцій - це даремно прожитий день.
Так як через тиждень по телевізору покажуть "галубой аганьок" і всі успішно, без кінця світу і всяких інших катаклізмів увійдуть до нового етапу буденності під назвою "2013", якраз час згадати все, що відбулося за минулих 365 (чи 366?) днів:)
І тааак, за цей рік я:
- переконалася на власному прикладі, що мрії здійснюються
- зрозуміла, що мрії бувають неправильні
- переконалася, що гроші вирішують далеко не все
- вирішила, що "вдало вийти заміж" не вирішує проблем
- зрозуміла, що найважливіше в житті - самореалізація
- в десятий раз переконалася, що треба побачити весь світ
- дізналася, що заробляти гроші самостійно - це круто
- усвідомила, що завжди треба вірити в себе

А ще я:
- отримала перший запис в трудовій книжці
- навчилася самостійно заробляти гроші
- закохалася (потім виявилось, що не зовсім)
- побачила принца Данії
- граф Данії зробив мені комплімент:)
- поїхала вчитись в Краків
- працювала в аеропорту, про що мріяла в дитинстві
- завела багато нових друзів
- прочитала багато нових книжок (нових для мене)
- дуже багато сміялася
- дуже багато фліртувала
- почула багато приємних слів
- мала всякі-різні пригоди і навіть боялася за своє життя:))

Напевно я щось забула, хороше швидко забувається. Але, я думаю, цього достатньо:) А скільки планів на 2013! От тільки озвучувати їх не  можна)
Сподіваюся, що кожному є що згадати:)

p.s. I want to have an amazing story to tell at the end of 2013

1 comment:

  1. Приємно згадувати хороші події минулого. Інколи здається, що власне життя й справді досить цікаве і насичене... хоча завжди хочеться більшого.
    На рахунок планів на наступний рік. Є ще такий підхід (мав би бути досить ефективним): ти публічно (соц мережа наприклад) розповідаєш усім свої плани, бажання на наступний рік і зобов"язуєшся їх виконувати. В такому випадку ніяка лінь (і інші відмазки) не повинна завадити тобі, адже на кону дане власне слово!
    Хоча це не для всіх підходить... лише тим, хто готовий публічно озвучити свої мрії або плани...

    ReplyDelete