Wednesday, May 7, 2014

In Pursuit Of Motivation

     Нічого таааак не допомагає пережити рутинні робочі будні, як думки про всякі приємні штучки. Про хороших людей, які СКОРО до ПРИЇДУТЬ, про цікаві зміни, які от-от відбудуться, про переїзди (до яких, до реееечі залишилось три тижні юхууу, не можу дочекатися), про недавні зустрічі з найкращими на світі подружками...

    А ще один з найкращих методів примусити себе радіти життю в 5 ранку - це засинати з думкою про відпочинок, до якого залишилось один-два-триииии місяці. Але чомусь хочеться думати саме про поїздку в теплі (або краще навіть - гарячі у всіх сенсах цього слова) краї. Про гарячий білий пісок, про вечірки на пляжі. От цього мені зараз проооосто шалено не вистачає.
    І залишилось потерпіти ще зооовсім трошечки іііііііі 🍒 🍸 🍷 🔞 🍓 👙

    Всім бажаю побільше мріяти. А ще - щоб мрії здійснювалися... От інколи я зупиняюся на секундочки і думаю "таааак стоп, все-таки класно, коли щось вдається в житті":) А ще особливо круто, коли новий приємний етап в житті наступає після неймовірних випробувань і моральних страждань, тоді якось цінуєш кожну хвилину більше, ви не помічали?:)

   А ще я дуже сподіваюся, що не за горами літо. Тепле і сповнене всього новооого. І хорошого старого теж. І в Кракові, і у Львові, і в Парижі. І на Канарах теж, хоу-хоу-хоу:) Карочєєєє, всім тепла. І миру. Миру в душі. Peace 

   p.s. візулізація, до речі, то страшна сила:) POLECAM;)
   p.p.s. на цій позитивній ноті я згадала, що завтра знооову підйом о 5:20. Ууууу, ну все, ось я знову відігнала від себе ці сумні думки і життя знову прекрасне:)























No comments:

Post a Comment