Sunday, May 11, 2014

Saturday Morning In The Kitchen

   Останнім часом я оцінила той факт, що їжу можна готувати дуже-дуже швидко:) Оскільки натхнення до куховаріння тепер приходить до мене надзвичайно рідко (я б сказала навіть, - не приходить взагалі), перший раз за три тижні я виділили 40 хвилин в суботній ранок на цей непростий процес. Для любителів макаронів, шпинату і сиру - те що треба. Поділюсь з вами і згадаю ті часи, коли я страшенно любила писати тут рецепти:) Ті часи пройшли... Niestety... Але я не втрачаю надії, що вони повернуться незабаром:)
   Відразу попереджаю - хто не любить сиру з пліснявою - краще не пробувати:)
   Так ось. Що нам треба - зооовсім небагато:

  •   Оливкова олія
  • Заморожений шпинат
  • Голубий сир
  • Макарони (я брала темні, з цільного зерна, але підійдуть будь-які)
  • Приправи (всяка трава - базилік, сушений часник, майоран, орагено і так даааалі, кому що смакує)
  • Сіль, перець до смаку
   На розігріту пательню вливаєм небагато олії і кидаєм туди заморожений шпинат (пів пачки - тобто грам 200-300 цілком вистачить). Готується він магешвидко, буквально кілька хвилин. Додаєм сіль, перець, розмішуєм все гарненько... Вийде така маса трохи водяна, оскільки шпинат був заморожений (я кеп :) ). Це й добре, бо нам треба буде щось таке схоже на соус до макаронів. Кидаєм туди пачку порізаного сиру (грам 150-200) і ще кілька хвилин перемішуєм.
   Кидаєм туди наші зварені макарони, додаєм приправи і вуаляяяя, готово:)
   Я ж казала - мегашвидко:)

 


   п.с. найкраще це готувати під якусь веселу музику і танцювати на кухні (якщо розміри кухні дозволяють, звісно ж). Але при такому сценарії - готується найкраще:) І смакує потім:)

No comments:

Post a Comment