Sunday, September 21, 2014

Fall 2014 Inspirations

   Після вчорашнього трошки депресивного вечора, я вирішила, що пора змінити тему. Осінь прийшлааааа. Дощ, туман в Кракові і взагалі доволі сумно... До того ж, осінь приносить з собою спогади і ностальгію, що робить її ще більш нестерпною в деякі моменти.
    Але цей пост я хочу присвятити тому, що аж ніяк не псує настрій - покупкам :)
   Восени як ніколи мене рятує shopping терапія. Я вже знайшла 100500 дрібничок, які обов'язково зроблять мою осінь не такою сумною :)
   Так ось - якщо у Вас немає настрою і просто з самого ранку нічого не клеїться - підіть і купіть собі щось! А я поки поділюся своїми осінніми інспіраціями. Все, за чим я полюватиму цієї осені :) 
Юхууу, сьогодні недільния похід по магазинах 👏 😃👠 

    After yesterday's a bit depressing evening, I've decided to change the topic. The Fall's already around. Rainy and so damn foggy in Krakow, and kind of sad... Moreover, autumn always brings memories and nostalgie, and that fact makes it even more sad :)
    But I'd like to devote this post to the thing, which never takes me down - shopping. I've already found 100500 little things, which will for sure make me happy:)
    That's it - if You're not in mood or something like that - just go and buy something. Anything will do:) And now I'll just share my autumn inspirtaions. Here's everything I'm gonna hunt in the nearest future:)
   Yesssss, today is a shopping Sunday  👏😃👠











No comments:

Post a Comment