Wednesday, October 3, 2012

Krakow #1

Ітаааак, на четвертий день я нарешті добралась сюди і вирішила написати декілька слів. Оскільки нового нереально багато - писати про все і зразу я не буду. Для початку скажу одне - тут круто! Коли в неділю вночі я менше за все в житті хотіла сідати в автобус, коли ще тиждень тому мене мучили сумніви про те, чи варто взагалі кудись їхати, то зараз я точно зрозуміла, що всі можливості, які нам даються в житті - то на краще. 
Поки що я занадто мало знаю Краків, щоб писати неймовірні історії. Але все ще попереду, за наступні півроку я встигну написати ще 100500 слів і розказати про все-все, що чекає львівського студента в Польщі. Поки що декілька фоток, які ми встигли зробити гуляючи по Площі Ринок. До речі, ми живемо за 20 хвилин від центру:)






п.с. to be continesd soon:)
п.п.с. а завтра в мене вихідний і я йду на шопінг. оу єєєєє))

No comments:

Post a Comment