Friday, October 12, 2012

Carry You Home

Другий тиждень я тут і другий тиждень мені не віриться, що це надовго. Я відчуваю себе туристом і ще мені здається, що з дня на день я зберу свої чемодани і поїду додому. З іншої сторони - я вже починаю звикати до всього, що тут відбувається. До міста і людей. Не можу сказати, що я в захваті від життя в гуртожитку, але з чимось приходиться миритись. Всі незручності - то тимчасово і скоро все налагодиться, принаймні я на це надіюся. До того ж, гуртожитки в Польщі - це все-таки не українські гуртожитки і звикнути до них не так вже й важко.
Навчання в Польщі це окрема історія. Не знаю, що буде далі, але поки що я відчуваю себе на канікулах хаха. До речі, викладачі досить цікаві і пари приносять мені задовлення, хоча за цей тиждень в нас було аж чотири пари:) 
Краків дуже навіть непогане місто. А головне - тут можна відчути себе майже як у Львові. Ну дуже воно схоже. Можливо це не найкраще місце, щоб робити кар'єру, але поки мені тут подобається:) Я ще не визначилась зі своїми улюбленими місцями тут, бо бачила не так вже й багато, але набережна Вісли біля Вавельського замку - то однозначно круте місце! Обов'язково прогуляюсь туди ще раз на вихідних:)
















п.с. Wkrótce będzie dalej:)

No comments:

Post a Comment