Wednesday, October 29, 2014

Pumpkin Pumpkin

    А отже, переглянувши історію цієї сторінки, я з сумом помічаю, що колись (ото були часи) я готувала їсти. Так, я вже не пам'ятаю, як пекти сирник - ось такі наслідки життя в фінансовій піраміді. А я ж мріяла про це... ну добре, не будемо про це зараз (це окрема тема).
   Сьогодні я хочу поговорити про інше - а саме: про свято, яке наближається. В західних краях - Хелоуін, або просто день гарбуза.
    Минулого року, пам'ятаю, в ніч з 31 на 1 листопада я пила багато-багато-багато вина на центральній площі Мілану... Ну що ж, цього разу все буде не настільки феєрично (хоча, хто зна, ще цілих два дні, you never know ... )
    І все ж, я не можу зовсім зігнорувати цей день. І от, сьогодні, я вшанувала гарбуза своєю увагою. І взагалі я вбила двох зайців одним пострілом - приготувала смачнющу гарбузову каші і віддала належне гарбузикам.
 

   Крім жартів - каша з гарбуза це
а) СМАЧНО
б) ЗДОРОВО
в) ЕЛЕМЕНТАРНО ПРОСТО

    Що нам пригодиться?
    1) 1 невеликий гарбуз (приблизно 1-1,2 кг готового до вживання - без м'якоті і шкури)
    2) 0,5 л. молока
   3) Пшоняна каша (200 г) - зручно купувати ту, що пакетиками - тоді 2 шт.
   4) Родзинки
   5) Ванільний цукор, кориця - за смаком.


    І так - варимо кашу - в підсолений капяток кидаєм 2 пакетики каші і готуєм приблизно 20хв. на малому вогні.
    Гарбузик чистмо і нарізаємо дрібними кавалками - і також відправляємо в підсолений кипяточок.





    Коли гарбуз звариться - доводимо його до стану однорідної маси (будь-якими підручними засобами).
    Наступний супер-елементарний крок - змішуєм пшоно з гарбузом, додаєм молоко, ванільний цукор, родзинки, перемішуєм і ставим на вогонь ще не хвилин 10 - для повного ефекту.
   І вуаля - просто і справді дуже смачно. Zdecydowanie polecam :)



     P.S. Окрім самої каші, додатковий бонус - гарбуз-селфі. Так, в мене сьогодні дуже дивний настрій. Так ніби мені одночасно 23 і 3 роки. Не знаю навіть, що коїться... Але все це. Точно. На краще.
   




P.P.S. Happy Haloween :)

No comments:

Post a Comment