Tuesday, July 24, 2012

Alone at Home. Aubergine.

Я обожнюю такі дні, коли я залишаюся сама вдома на цілий або хоч на півдня. Особливо зранку, коли ніхто не ходить по хаті і не товчеться. Ніхто не бурчить "як можна так довго спатии". І ще особливо - коли я нікуди не спішу.
Так як сьогодні. Я нарешті (!) виспалася, що мені сьогодні пригодиться на роботі, повалялася в ліжку з кавою до обіду говорячи по телефону з одною ну дууууже приємною людиною. І зараз відчуваю себе на сто відсотків зарядженою батарейкою. юхууу:)
А ще, як я не раз писала тут раніше - я дуже люблю куховарити. Коли моя квартира пуста, є тільки я і моя кухня - ото справжнє задоволення.
А ще (через мій надмірно хороший настрій), з'явилось бажання щось написати. Така вже доля сьогоднішнього мого посту - напишу про те, що я приготувала (оскільки нічого цікавішого поки що сьогодні не сталося).
Якось упереджено раніше я ставилась до баклажанів, бо колись попробувала один раз і вони були ну бєєєєє посто. А декілька днів тому, поки гуляла по супермаркету, все-таки купила парочку. І сьогодні вони пішли в дєло:) Вийшло досить недурно, і дуже-дуже просто і швидко. 
Ну, начить для початку треба взяти два-три баклажани. Це вже буде хорошим початком. Порізати їх кубиками (не чистити) і кинути в воду, щоб вони трошки зварилися. Воду можна підсолити за бажанням.
В той час поки баклажани варяться і киплять, ріжемо цибульку і тремо моркву, кидаєм на пательню, попередньо розігріту. Я думаю, можна додати ще і помідора, але мені ліньки було його чистити і різати, якщо чесно :)
На це все піде хвилин 15, за той час баклажани будуть готові. Зливаємо з них воду і кидаємо до моркви-цибулі. Додаємо приправ за смаком, особисто я дуже люблю всякі прянощі і в мене їх ціла колекція. Сьогодні я додала трохи сушеного базиліку і суміш приправ, які я привезла сто років тому з Криму. Якась татарська страва вийшла:)

Трошки це все разом протушкувавши, я додала сметани і залишила ще на 5 хв на мінімальному вогні. Готово:)
Ну і звичайно ж, оскільки на холодильнику валявся фотапарат (що він там робив - я не знаю) - я використала і його. Я, правда, не кидала його в кастрюлю, просто фоткала. Одне з моїх ненормально улюблених занять.
п.с. ще я знайшла один цікавий рецептик про баклажани, бринзу і помідори. Обов'язково поекспериментую на днях.
п.п.с. гарного всім закінчення дня. Експериментуйти побільше в тому житті:))

No comments:

Post a Comment