Monday, July 2, 2012

Lifehouse – Sick Cycle Carousel

Стидно признатися, але в моєму дитинстві було два тяжкі моменти - я ніколи не була в ззопарку і ніколи не каталася на качелях в парку Культури) Вчора одну з тих прогалин я заповнила, якщо можна так сказати - проїхала коло на отій такій великій-великій штуці, яку називають колесом огляду. Тепер я хочу на американські гірки, якісь такі особливо екстримальні. Взагалі хочеться трохи екстріму додати в ту суміш подій, яка називається Літо 2012. Але це літо не для екстріму, це літо змінює моє життя, це літо прийняття серйозних рішень. А екстрім почнеться з осені, це я вже точно знаю, вже все сплановано і передбачено, от тільки про плани розповідати поки не хочеться:)
Нічого геніального в тій фотографії нема, я в курсі) Зате скільки душі я в нех вклала))



п.с.останнім часом мене все частіше переслідує думка, як правильно - жити моментом чи більше думати про майбутнє. не можу визначитись, бо намагаючист влаштувати майбутнє, втрачається стільки позитивних секунд сьогодні. це мене лякає. але все-таки життя непогана штука, якщо ставитись до нього легко)

No comments:

Post a Comment