Monday, July 30, 2012

Great Expectations

Я недавно дійшла до висновку, що одна з найважливіших речей (звичайно ж, крім здоров'я і близьких людей) - це не гроші, не слава, не якісь там матеріальні цінності.
Англійською мовою це слово називається challenge. Українською це щось типу виклику. Виклику долі, обставинам, оточенню, та чому завгодно. Не для того, щоб щось комусь довести - це абсолютно мене не цікавить, це просто приносить краплю азарту і буденні речі стають цікавими.
Декілька місяців тому мені випала можливість познайомитись з дуже цікавою людиною (обожнюю знайомства з незвичайними людьми, в яких є чому повчитися). Так от, перед чемпіонатом євро в мене був одноденний тренінг з Віктором Грувом. Не буду довго пояснювати його роль в євро і все таке, суть в тому, що це дійсно цікава людина, яка дуже багато досягла.
Якщо цікаво, check it out: Victor Grove
Так от, до чого я вела...Думка про виклик насправді належить не мені. Коли ми спілкувались на тренінгу і обговорювали топ 5 життєвих цінностей для кожного з нас, Віктор сказав, що для нього не мають значення успіх, слава чи гроші (ну тобто мають значення, але це далеко не топ). Він говорив про виклик. Про змагання.
Я довго потім думала про то, але не до кінця розуміла. Мені здавалося, що змагання - це звичайно круто, але його неможливо порівняти з успіхом. А зараз знаю, що можливо. Тому що виклик - це шлях, а успіх - то вже швидше пункт призначення. Виклик заставляє рухатись, думати, не стояти на місці, вдосконалюватись, ставати кращим, досвідченішим, сильнішим. А успіх - це просто винагорода за старання. Тому я вже придумала, яке випробування хочу пройти, залишається тільки налаштуватися і зробити все можливе, щоб запам'ятати всі деталі тої "подорожі":)

п.с. головне не забувати одного важливого моменту - будь-який виклик чи випробування не варто починати з бажання втекти від справжнього себе. Тому що куди б ми не поїхали, ми - завжди залишаємся з нами. Як в пісні On the inside Chris Daughtry.




п.п.с. а ще не варто забувати, про приємні моменти і ніколи не треба їх упускати, завжди можна знайти час для чогось хорошого в тому житті.
п.п.п.с. а ще я тепер без 5хв магістр, точніше без півтора року магістр, але найважче вже позаду:) Скоро будуть велииикі зміни:) Всім гарного тижня, не сумуйте і не звертайте увагу на погоду.

No comments:

Post a Comment