Thursday, August 2, 2012

Classic Never Takes You Down

Нет таких женщин, которые, отправляясь в театр, не надеялись бы, что сами также будут немножко предметом зрелища. А.Карр
 Звичайно ж, в кожного є свій стиль. Це щось таке,  що дане нам від народження, - наприклад як риси обличчя чи характеру. Але класика - це класика. Вона ніколи не стане застарілою, немодною, а гословне - вона підходить абсолютно всім. Раніше я досить скептично ставилась до класичного одягу, але зараз я відчула його перваги на сто відсотків. Мені навіть здається, що класика додає впевненості в собі. А те, що в діловій сфері дівчину, яка одягнута в хороший чорний костюм сприймуть серйозніше, ніж дівчину в міні-платті - то незаперечний факт.
 Тому тепер кожного разу, коли я не знаю, що вдягти (то проблема всіх дівчат, я впевнена хаха) - я вибираю найпростіші клаичні брюки і хорошу блузку. І звичайно ж - високий каблук. І відчуваю себе на всі сто.
п.с. До речі, те як нас сприймає оточуючий світ напряму залежить від того, як сприймаємо ми самі себе. Подобатись собі - це перший основний крок до успішного дня:)











1 comment: