Saturday, August 18, 2012

In Mood To Move!

Сьогодні передостання субота літа. Останнім часом я зовсім втратила відчуття різниці між вихідним і не-вихідним, оскільки вихідних в мене зараз ну дуже багато - навіть забагато:( 
Але повернуся до попередньої думки - передостання субота літа означає, що скоро літо закінчується. А з ним закінчується і ще один з міні-етапів життя і приходить пора щось змінювати. Як мінімум - треба ходити на пари, купувати осінній одяг, замотуватись в шалики і витягати парасольки. Зазвичай я не люблю очікування вересня, але цього разу осінь для мене асоціюється зі змінами і пригодами, тому я її чекаю з нетерпінням:)
І ще я собі пообіцяла, що починаючи з жовтня я нарешті покінчу з котактом і не буду проводити там стільки часу. Взагалі основна причина, чому я там зависаю - це музика. В мене на комп'ютері нема жодної пісні. Тому кожного разу, коли хочеться щось послухати - доводиться заходити знов і знов на той сайт і вбивати купу часу, який можна було б потратити з користю - можна було б в два рази більше прочитати книжок, в два рази більше подивитись фільмів і в три рази більше покачати прес.
Тому я собі відвела ще один місяць, щоб було достатньо часу і я змогла скачати всю-всю музику, яку тільки можна. І всі-всі фільми:)
Отже, осінь 2012 - пора змін, про які я обов'язково ще сто разів напишу, я ж себе знаю. Я взагалі така людина - очікування люблю навіть більше ніж самі події, бо в очікуваннях і мрії здійснюються і все якось дуже ідеально виходить.
А поки що, я знайшла ну дуже романтичну пісню. Не знаю, до чого вона мені. Ну може й є до чого, але краще б не було. Одним словом, пісня мені сподобалась. Може ще комусь прийдеться по душі:)

No comments:

Post a Comment