Tuesday, August 21, 2012

Movie Break

Останні декілька днів моя кімната була кінотеатром, я навіть не порахую, скільки фільмів я подивилася - в мене була справжня кіноманія. Деякі з тих фільмів - то такий собі must-see, класика, яку давно вже треба було подивитися, і мені навіть соромно, що раніше я їх не бачила. А ще в мене часто буває така проблема, що я не можу вибрати кіно для перегляду і прошу в когось поради. Зараз, поки я не забула, скидую список того, що варто подивитися:) Я думаю, комусь точно пригодиться.

1. "The Pianist". Дуже варто подивитися, фільм на реальних подіях, про реальну талановиту людину. Історія винищенння євреїв протягом світових воєн - то спірне питання і в кожного на те є своя думка. Але реальні факти з минулого знати варто. Я спрймала цей фільм швидше як фільм про особистість Шпільмана. До речі, подивилася в ютубі відео з його виступів - на фортепіано він грав проооосто шикарно.


2. "Shindler's List". Цей фільм мабуть бачили майже всі, так як він входить в top-5 IMDB. Я давно хотіла його подивитися, але все ніяк не було правильного настрою. Дивилась я його зразу ж після Піаніста, так як тематика та ж сама і події відбуваються в той сам час і в тому самому місці. Цей фільм мене вразив і заставив задуматись про багато речей. Взагалі про людей, про те, на що вони (тобто ми) здатні. І таке всяке. Вато подивитися навіть декілька разів.
3. "Пожежі". Цей фільм вже не на реальних подіях, а видумка. Було б страшно, якби це була реальна історія. Теж багато цікавого про східну культуру. Правда він теж не особливо веселий, для розваги цей фільм дивитись не варто. На таке має бути правильний настрой. Мене вразив, якщо чесно. Раджу подивитися якось.
4. "Гра" з Майклом Дугласом. Ооооо такі фільми я обожнюю. Вони просто взривають мозок, в хорошому сенсі цього слова. Я вже бачила його раніше, але призабула трохи. Тому на днях подивилася ще раз і знов і знов мені сподобався. Непогана задумка по-моєму:)
5. "The Lincoln Lawyer". Метью МакКонхі така мілашка в деяких фільмах:) Ну ннннне знаю, мені від першої до останньої хвилини було прям дуже-дуже цікаво дивитися. Люблю такі фільми, коли нема нудних пауз і кожної секунди цікаво - шо далі.
6. "Область темряви". Судячи з назви, я б не почала дивитись того фільму, але мені порадили його подивитися і я ризикнула:) Ну, досить-таки непогано. Він не належить до тих фільмів, які модна дивитись десять разів, але вартий уваги.
п.с. вийшов такий-собі топ-6...
п.п.с. приємного перегляду:)

3 comments:

  1. Не всі фільми з цього списку я бачив, але ті що бачив, також рекомендував би. Зате для себе знайшов кілька нових, які можна подивитись :).
    Якщо будеш мати можливість і бажання, то можеш переглянути такі фільми: Forrest Gump, The Curious Case of Benjamin Button, Gandhi, Water for Elephants

    ReplyDelete
  2. З тих фільмів, що ти порадив я бачила всі, крім фільму про Ганді. Хоча він в мене завантажений на комп'ютері є)
    "Води слонам" супер просто. А ті два інші - то вже класика просто:)

    ReplyDelete
  3. Тоді подивись фільм про Ганді. Він історичний, оснований на реальних подіях. :)

    ReplyDelete