Monday, August 27, 2012

Details Make Sense

Взагалі я люблю Львів, але деколи мені здається (точніше не здається, а так і є), що нам (жителям Львова тобто) бракує оригінальності, стилю і чогось такого-такого модного. Ми з подругою недавно говорили на цю тему і дійшли до висновку, що в плані одягу і вміння вдягатися, використовуючи всякі-різні ідеї і тенденції, які поширені по всьому модному світу, - призові місця займають Київ, Одеса і Ялта. Пам'ятаю останню поїздку в Одесу (люблю це місто). Люди там і справді вдягаються якось цікавіше, а ще там багато хороших магазинів. Ну, і Київ - само собою. Хтось може скаже, що це питання грошей. Я так не думаю. Я не знаю в чому проблема і не хочу ображати отой весь "львівський стиль", але це все дуже сумно, як на мене. 
Може тому що в нас немає нормальних магазинів. Може люди звикли дивитиьс один на одного і притримуватись принципу "хай так буде, тільки щоб не гірше". Може ще тисяча причин. Але люди у Львові (як і всюди є винятки) вдягатися зовсім не вміють. За це літо я не побачила у Львові нічого, що б мені сподобалось чи якось запам'яталося. Але не будем про сумне.
Залишимо Львів в спокої. Головне, що люди в нас добрі, як кажуть київляни. Повіримо їм і визнаємо - достатньо з нас того, що ми архітектурна столиця України. Модними бути зовсім не обов'язково:)
Тепер про інше. Не люблю я глянцевих журналів, але все ж недавно купила Cosmo. Виявляється до України теж потрохи починає доходити мода на всякі цікаві штучки - масивні прикраси і намиста-коміри в стилі "пітер пен".


Історія виникнення накладних комірців (їх ще називають топпінгами) досить банальна. Одна американка відчувала дискомфорт, коли вдягала блузку під светер (я цього теж не люблю). І одного разу вона відрізала від блузки комір і просто приклала його до светра. Пізніше ця американка заснувала свій власний бренд CeCe Toppings, в неї є свій власний сайт і блог, в якому можна почерпнути багато цікавих ідей.

Блог CeCe Toppings

Веб-сайт CeCe Toppings

Я не любитель аксесуарів, вони зазвичай мені заважають і навіть дратують. Але оті всі масивні штучки і комірці здатні будь-який прісний образ зробити нереально оригінальним. І стильним. І цікавим. Маючи дві футболки - одну чорну і одну білу - можна придумати десять образів, кожен з яких буже мати в собі трохи сушеного винограду:) Ну, ви розумієте, про що я.






Все закінчилось тим, що весь сьогоднішній вечір я штурмувала інтернет-сайти в пошуках різних цікавих штучок. Люблю інтренет принаймні тому, що по магазинах можна ходити, не вихоядчи з дому і поки за вікном лиє дощ і взагалі ніч - можна купити купу всього і підняти собі настрій (дівчата мене зрозуміють). 

п.с. Останнім часом я намагаюся все бульше уваги звертати на деталі. Деталі напсравді вирішують дуже багато і якраз в них відображається стиль і смак. Це не означає, що ти (чи я) маємо всім подобатись і хтось має нас наслідувати. мати свій стиль - означає бути в гармонії з собою і відчувати себе на всі сто. По-моєму це найважливіше. Дрібниці додають впевненості. п.п.с. Хтось казав: "хороша нижня білизна - як вища освіта, її ніхто не бачить, але впевненості вона додає". Не можу з цим не погодитись:)




No comments:

Post a Comment