Thursday, August 23, 2012

Soup Not For Soul

Вчора вночі переписаувалась з подружкою про всякі-різні кухонні штучки і рецепти. І зранку проснулася з натхненням до куховаріння:) останнім часом мене часто тягне на кухню. При чому не їсти, ні-ні-ні навпаки - апетиту зовсім нема. А от приготувати щось для своїх - то я люблю.
Сьогодні я робила свій, можна сказати, фірмовий супчик. Він оснований на багатьох рецептах з інтернету, які я трохи позмішувала і придумала щось нове:) Стрний суп. Мама сказала, що то смакота. Повірю їй на слово, бо я його не їла.


Значить тааааак. Спочатку на сковорідці піджарюється дві невеликі порізані цибулини, морква (2 штуки, можна її потерти, але я ріжу на невеликі кусочки), шампіньйони (на 2,5 л супу достатньо 200г грибів). Це все доводиться до стану напівготовності. Можна дордати якихось приправ - прованських трав, базиліку, орегано чи що там завалялося на кухні. Я кинула трохи суміші турецьких спецій. Можна трошки посолити, але взагалі цей суп варто солити вкінці, тому що все залежить від сиру, який додається - якщо він сам по собі солений, то і суп буде більш чи менш солоним. 
Далі-далі-далі вибираєм два невеликі помідори, обшпарюєм кипятком, щоб шкірка легко знімалася, тремо на терці і додаєм до нашої суміші на сковорідку. Ще 5 хв доводимо до готовності, тобі перекладаєм це все в кастрюлю середніх розмірів, заливаєм водою. 2,5 води якраз достатньо. Великими кубиками ріжемо половину болгарського перцю, кидаємо до супу. Тепер черга доходить до головного компонента - сиру. Берем свіжий вершковий плавлений сирок - півтори-дві пачки, ріжемо його і додаємо до всього того добра. Тепер треба добре все перемішати, щоб сир повністю розчинився. Уууу, тут починає смачно пахнути. Тепер можна посолити-поперчити за смаком. Накінець кидаєм 2-3 ложки дрібної вермішелі, варим ще 5 хв, поки макарони зваряться і вуаля - суп готовий. Смачного:)


p.s. з мене б вийшла непогана домогосподарка хаха
p.p.s. але, мабуть, не судилося) принймні я на це дуже сподіваюся)

9 comments:

  1. пппс) сподівання зайві, виглядає що вже вийшла)

    ReplyDelete
  2. Невже під час приготування супу жодного разу не куштувала його? Виглядає досить апетитно :)

    ReplyDelete
  3. Не куштувала:) Тільки сир пробувала)) Я без сиру просто жити не можу!

    ReplyDelete
  4. Мені чомусь не вдається не куштувати... ну треба ж знати чи достатньо солі чи ні :)

    ReplyDelete
  5. До речі, я майже не їм солі, тому мені будь-що солене здається в 5 разів солонішим, ніж наспрвді)

    ReplyDelete
  6. То ти готуєш під пильним оком своєї мами? Мама передає тобі сімейні рецепти? :)
    А сіль - це біла смерть! Але лише якщо її вживати забагато. Все-таки людському організму вона життєво-необхідна! І крім того, сіль ще й підсилює смак страв!

    ReplyDelete
  7. Ну не зовсім. Мама зовсім не любить готувати)) Хіба що пробувати, шо я готую)

    ReplyDelete
  8. Цікаво у вас розподіл: ти готуєш, а мама їсть :). Зазвичай навпаки ;)

    ReplyDelete